Záruční podmínky a reklamační řád prodávajícího - dodavatele do patra Hodinky, šperky:
MiJa SÚ s.r.o. se sídlem Kollárova 1030, Sezimovo Ústí I, IČ: 48203084, DIČ: CZ48203084
zapsané v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Českých Budějovicích v odd. C a vl. 2240
ZÁRUČNÍ PODMÍNKY
Na zboží se vztahuje záruka podle záručních podmínek uvedených v záručních listech jednotlivých výrobků.
Záruka na všechny hodinky je 2 roky od data koupě.Vztahuje se na výrobní vady a vady materialu pláště a strojku. Nevztahuje se na násilné poškození pouzdra a pásku, nebo poškození těchto částí způsobené běžným nošením.
Při případné reklamaci je nutné poslat (předložit) prodejní doklad a záruční list.
Záruční i pozáruční opravy našeho zboží vyřizuje zásadně společnost MiJa SÚ s.r.o., s výjimkou mezinárodních záručních listů, kde výrobní závod zaručuje opravy v různých zemích. Případné reklamace zašlete na adresu: MIJA SÚ, s.r.o., tř. 9. května 515, 390 02 Tábor. Telefon pro reklamace je 381253789 nebo 381252543 - slečna Matějková.
Reklamaci je možno také uplatnit na provozovnách osobního odběru v Táboře.
Adresy obchodů:
Oddělení MiJa-zlato*stříbro*hodinky
Obchodní dům Dvořák
Třída 9. května 2886
39002 Tábor
Obchod GOLD MiJa
proti hotelu Palcát
Třída 9. května 515
39002 Tábor
STORNO OBJEDNÁVKY
Storno objednávky ze strany kupujícího - v souladu se zákonem č. 367/2000 ze dne 14. září 2000 má zákazník právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, je nezbytné, abyste dodrželi níže uvedené podmínky. Při jejich splnění Vám bude vrácena kupní cena:
Odešlete dopis (nejlépe emailem) s textem:
"Chci jednostranně odstoupit od smlouvy ze dne DD.MM.RRRR č. (číslo objednávky) a požaduji vrácení uhrazené částky za zboží na adresu (pokud požadujete vrácení peněz na účet, uveďte prosím číslo účtu)." Datum a podpis
Zboží doručte na adresu:
MiJa Zlato*Stříbro*Hodinky*
tř.9.května 515
Tábor 390 02
Zboží, které budete odesílat v rámci této záruky zpět na naši adresu, musí byt v původním nepoškozeném obalu, nesmí být použité, musí být nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.) a s originálním dokladem o koupi. Neposílejte zboží na dobírku, doporučujeme Vám zboží pojistit.
Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám peníze za zboží bez poštovného zašleme složenkou nebo převodem na Váš účet, a to nejpozději do 10 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží.
V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme moci bohužel akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na náklady odesílajícího zpět.